piątek, 10 czerwca 2016

Historia pewnego murala

Stworzenie notatki na bloga wcale nie jest takie proste. Trzeba czymś się zainspirować, zaplanować, zadziałać, stworzyć. To wymaga m.in. kreatywności, szybkości działania i czasu.
Jakiś czas temu natknęłam się na yt na pewną reklamę. Dotyczyła ona oczywiście Łodzi, a konkretnie fazy powstawania pewnego murala, którego często widziałam, ponieważ był niedaleko mojej pracy. Myślę, że rozwieje tajemnice, bo chodzi o komercyjnego murala. Oto filmik.

Costa Coffee to angielska sieć kawiarni z pyszną kawą. Głównym jej rywalem na rynku jest Starbucks. Sieć działa od 1971 roku, pierwsza oczywiście powstała z Londynie. Obecnie działa blisko trzy tysiące kawiarni Costa na całym świecie.


Powiem, że bardzo spodobała mi się strategia promocji kawiarni Costa Coffee  w przestrzeni miejskiej. Uważam, że to super pomysł. Nie tylko firma reklamuje siebie, ale i promuje miasto, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dlatego, też postanowiłam napisać Wam o tym. Jako profesjonalistka :-) postanowiłam najpierw lepiej poczuć klimat kawiarni, więc wybrałam się do Manu, gdzie są aż dwie kawiarnie, obie z pełnym obłożeniem w ciągu dnia.
Costa Coffee - duble

Pyszna Latte Macchiato
i oczywiście moja ulubiona gazeta :)

Oczywiście przy okazji odwiedzin Manu musiałam zakupić kilka "niezbędnych" rzeczy :-).
Kolorowo i niebezpiecznie :D

Następnie postanowiłam przejść się przez rynek w Manu oraz przez Park Staromiejski i oczywiście zrobić kilka fajnych fotek muralowi, żeby Ci którzy go nie widzieli na żywo mogli zobaczyć jak wygląda. No i klops....
Gdzie jest mural...??!!

Mural zniknął, ale przynajmniej zaliczyłam spacer po parku ;)
Okazało się, że mural już zniknął. Widocznie była to akcja czasowa. Jaki morał z tej historii?? Jak masz pomysł to go zrealizuj...natychmiast!! :D

A Wam jak podoba się taka promocja biznesu w przestrzeni miejskiej??

I.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...