piątek, 10 stycznia 2014

Dziupla Second Hand

Nowy Rok rozpoczynamy postem o starym biznesie w nowej, młodej i świeżej aranżacji. 
Lumpeks, szmateks, ciucholand, czy z angielskiego second hand jest to powszechnie znany sklep z używaną odzieżą, ale „Dziupla Second Hand” to coś więcej niż powszechnie znany polski lumpeks.  

Właścicielką Dziupli jest przedsiębiorcza, kochająca modę i przesympatyczna dziewczyna, z której, naszym zdaniem, obecni oraz przyszli przedsiębiorcy powinni brać przykład. Second Hand znajdujący się przy ulicy Zielonej 30 wyróżnia się spośród innych miejsc tego typu. W Dziupli znajdziemy same „ciuchowe perełki”; modne, czyste i jedyne w swoim rodzaju. Nie ma tu „pójścia” na ilość z worka, w Dziupli są same przebrane i wybrane odzieżowe okazje m.in. z Anglii. Oprócz ubrań znajdziemy również torebki i buty. 
Właścicielka zadbała o widoczność swojego biznesu w Internecie i prowadzi bardzo aktywnie fanpage na Facebooku. Second Hand Dziupla w przeciągu niecałego roku ma już blisko 1700 like-ów (zazdrościmy!!! :)) Genialnym pomysłem jest zamieszczanie przed każdą dostawą, zdjęć nowych, modowych "perełek". Dzięki temu każda zapracowana Pani, zarówno młoda mama, bizneswomen czy studentka, może szybko wieczorem w domu przejrzeć, co będzie nowego w Dziupli. Istnieje nawet możliwość rezerwacji wybranych skarbów, o ile to nie jest dzień premierowy. Stali i lojalni klienci są również doceniani Kartą Stałego Klienta.

Przyszłość Dziupli również zapowiada się kolorowo. Niedługo Dziupla zmieni lokal, ale będzie w pobliżu obecnego adresu, w planach jest również sklep internetowy oraz blog.
My bardzo lubimy Dziuplę  i Wam ją absolutnie polecamy.










Dzięki tej karcie możecie zyskać aż 55 zł. na zakupy w Dziupli!


Dziupla Second Hand
ul. Zielona 30 

Pozdrawiamy

7 komentarzy :

  1. Nazwa obiła mi się o uszy ale nigdy tam nie byłam :) Widzę, że miejsce, warte odwiedzenia przy okazji wizyty w centrum :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w moim mieście nie ma takich lumpów :(:( Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania aż 3 zestawy kosmetyków Mythos! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łodzianka z krwi i kości i nie znam takich miejsc...wstyd i hańba :/ Dobrze, że istnieją takie blogi jak Wasz to przynajmniej się człowiek dokształci :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdziłam ten sklep :) W pełni zgadzam się ze wszystkim co jest powyżej napisane :) Super sklepik, bardzo ładne ubrania na czasie, ceny nie są wygórowane a do tego bardzo sympatyczna obsługa. Miałam przyjemność robić zakupy zarówno u właścicielki, jak i u takiej blondyneczki. Jedna i druga bardzo sympatyczna, chętnie służą pomocą. Mega duży plus za uczciwość. (Przez moje chaotyczne zachowanie zapomniałam portfela, który został mi zwrócony przez "blondynkę" ze wszystkim, co w nim miałam) Ten sklep jest dla mnie idealnym miejscem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny lumpeks w łodzi jest na Zachodniej przy Limanowskiego (obok żabki i małpki) na pięterku. Upolowałam tam super ciuszki więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...