sobota, 17 stycznia 2015

Pizzeria K2 - Teofilów

Ostatnie piękne, niedzielne przedpołudnie spędziłyśmy w jednej z najlepszych pizzerii w Łodzi.

Teofilów został odnowiony a przy Rojnej 25, w miejscu dawnego Akwariusa, powstała Pizzeria K-2. Jest to sieć pizzerii, której oddziały możemy znaleźć na terenie całej Polski, m.in. w Łodzi, Aleksandrowie Łódzkim, Poddębicach, Gostyninie czy Poznaniu.
Przyjemne i odnowione wnętrze zachęca do zostania chwilę dłużej. Za oknami prezentuje się odnowiona ulica Rojna (szkoda, że jest zima... z pewnością wiosną i latem, gdy na drzewach będą zielone liście będzie jeszcze ładniej :)).
Przejdźmy do kluczowego tematu, czyli pizzy. W manu mamy ogromny wybór różnych rodzai tej włoskiej specjalności i mnóstwo dodatków. Zapoznanie się z menu zajmuje kilka chwil, a wybór nie jest prostą sprawą. Są cztery wielkości pizzy, więc w zależności od naszego apetytu i ilości osób, z którą przyszliśmy na jedzenie, dobierzemy coś dla siebie. Do zamówienia dostajemy dwa, naprawdę duuuże :) sosy: pomidorowy i czosnkowy. Co wiadomo, dla nas łodzian jest dość kluczowe. W większości uwielbiamy sosy. Jednak nie polecamy od razu zalewać całej pizzy sosem, bo jest ona pyszna sama w sobie.
Aby pozostać w lokalnych klimatach pokusiłyśmy się na pizzę "łódzką" ( z wędzonką, kabanosem, salami, papryczką jalapeno i mięsem wieprzowym) i Cacciatore (salami, oliwki).

I.: Jestem pod ogromnym wrażeniem tej małej, osiedlowej pizzerii. O K-2 słyszałam, że funkcjonuje w Poddębicach i warto tam pojechać (a z Łodzi mamy tam kawałek). Kiedy okazało się, że na Teofilowie ją otwarto bardzo się ucieszyłam. I faktycznie pizza bardzo dobra a wnętrze odnowione z klasą. Bardzo zasmakowały mi oba rodzaje pizzy. Łódzka jest ostra, więc trzeba uważać, ale jest po prostu przepyszna. Dodatkowo zamówiłam caffe late, które poleciła mi Joanna. Jeśli chodzi o sprawę obsługi, nie mogę zbyt dużo powiedzieć, ponieważ trzeba samemu podejść do baru i złożyć zamówienie. Natomiast jedzenie dostałyśmy bardzo szybko (nie zdążyłyśmy nawet wszystkiego obgadać :)), co według mnie jest ogromnym plusem.

J: Ucieszyłam się gdy otworzono nowe miejsce na Teofilowie. Oprócz Nienażartych i Pizzerii OTTO ciężko znaleźć tu miejsce, żeby gdzieś wyjść i w miłej atmosferze spotkać się ze znajomymi. Byłam już wcześniej w pizzerii K-2 w Poddębicach i bardzo mi smakowało. Tak samo jest i tym razem. K-2 to przede wszystkim dobra pizza z dużą ilością składników. Oprócz pizzy, którą jadłam tutaj z Idą jadłam też Margheritę i Capricciosę. Wszystkie pizze cechują: dobre ciasto i duża ilość składników. Margheritę śmiało mogę porównać do tej którą jedliśmy w Dervio we Włoszech! Natomiast moim faworytem jest pizza Łódzka. Mam nadzieję, że latem w miejscu starego ogródka Akwariusa powstanie ogródek K-2, w którym będzie można spędzać wieczory. Jeśli zamawiamy pizzę do domu również nie czekamy długo na zamówienie. Uwaga! Zamawiając pizzę wielkości Mega musicie być bardzo, bardzo głodni, albo być w większej grupie bo jest naprawdę ogromna.




Co by tu wybrać?

Czekamy... ;) a na ścianach stare zdjęcia Teofilowa



Nowy symbol Osiedla




5 komentarzy :

  1. polecam k2 w poddębicach podro

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ta pizzerie z poddebic (czasami bralem tam na wynos jadac na jeziorsko) i byla bardzo dobra, jak tu jest tak samo to pewnie ktorego dnia tam wpadniemy ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi narobiłyście dziewczyny ochoty na pizze !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. minęło trochę czasu i o ile, pizza jest nadal na odpowiednim poziomie, to np taka shoarma jest masakrycznym daniem
    zwłaszcza wieprzowa jest obrazem nędzy i rozpaczy. "grillowane kawałki karczku", to tylko zestaw przypalonego, żylastego twardego i zupełnie nie zjadliwego nie wiadomo czego... żałuję swego wyboru. najlepiej zapomnieć o tym lokalu :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...